Wednesday 25 April 2012

Anemony

Witam, dziś chciałabym pokazać Wam karteczkę, którą wykonałam już jakiś czas temu, kiedy było jeszcze śnieżno i mroźno za oknem. Tak zatęskniłam za wiosną, że zapragnęłam zrobić coś kolorowego, wiosennego i optymistycznego :) Tak właśnie powstały anemony. Płatki wykonałam według kursu Asi na kocanki, listki są mojego pomysłu (jak zwykle), wazonik narysowałam również własnoręcznie wzorując się na dużych wazonach w Stempell&Kartoon i wycięłam z kolorowego kartonu.






Pod bukietem przysiadł zwabiony zapachem  mały, eteryczny elf z deco paper design#002

Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania: do Scrapek.pl na wyzwanie Kwiaty-we-włosach i do Craftmanii na wyzwanie "Wiosenna eksplozja kolorów".

Dziękuję bardzo za wszystkie odwiedziny i miłe komentarze pod postem ze stokrotkami,
pozdrawiam i życzę słonecznego popołudnia
Gosia

5 comments:

  1. Fantastyczny pomysł na anemony:))

    ReplyDelete
  2. Cudna kartka, przezroczystość elfa nadaje jej taki czarowny wymiar.
    Gosia

    ReplyDelete
  3. Piękne kwiatuszki, prawdziwie koronkowa robota :) I karteczka też śliczna, oryginalna :)

    ReplyDelete
  4. Przeuroczy ten elfik a pracę nad kwiatami podziwiam :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapek.pl

    ReplyDelete
  5. świetnie Ci te kwiaty wyszły!

    ReplyDelete