Thursday 17 May 2012

Komunia

No cóż, jakoś tak i mnie się udzieliło... Postanowiłam trochę poeksperymentować i popełniłam swoją pierwszą easel wg wskazówek Christiny i pierwsze pudełko, skromne jeszcze, do perfekcji mu trochę daleko, ale jest :) zgodnie ze wskazówkami Małgosi.

Różyczki zgapiłam, jak zwykle od Asi, Wykrojnik listek to również prezent od Niej. Zdjęcie ozdobiłam serwetką z AGD, pojedyncze białe kwiatki to elementy tasiemki ozdobnej, listki i kwiaty wykonałam ręcznie :)
Do ozdobienia podstawy użyłam w/w tasiemki oraz elementu z koperty ozdobnej, którą kiedyś kupiłam, już nie pamiętam, gdzie :).
Stempelek digi mam dzięki uprzejmości jolagg,

a oto moje pudełeczko:


i komplecik gotowy :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny, miłe komentarze pod postem Jubileusz
pozdrawiam majowo,
Gosia

8 comments:

  1. o Ty Zgapiaro ;) rozyczki sa sliczne, listki (nie zgapiane) rowniez, jak sobie dobrze poradzilas z wycinaniem koleczka i etykiety :):) Bardzo ladna pamiatka :)

    ReplyDelete
  2. ps. rozyczki na serwetce, na pudelku, bardzo mi sie podobja :)

    ReplyDelete
  3. Komplecik wyszedł śliczny :), ogromnie podoba mi się kolisty układ z serwetką i kwiatami.Bardzo się cieszę, że się do tej pięknej pracy ociupinę przyczyniłam :)

    ReplyDelete
  4. a tu znowu tyle nowości.. Wszystko piękne oczywiście!!Podziwiam i napatrzeć się nie mogę! Gratuluję tylu wspaniałych dzieł! K.D. ;-p

    ReplyDelete
  5. Ja się napatrzyć na tę karteczkę nie mogę moja Kochana Mamusiu!! Piękna jest po prostu!!!

    ReplyDelete
  6. Napatrzyć się nie mogę na tę karteczkę moja Mamusiu Kochana. Jest piękna !!!

    ReplyDelete
  7. Dwa razy poszedł ten sam komentarz, ale co tam, skoro piękna:))

    ReplyDelete