Monday 13 August 2012

Męska, na bogato

Kartka powstała z okazji 50- tych urodzin męża mojej koleżanki. Pięknie przydały się papierki Graphic45, Summer&Latte. Jak widać, poszalałam z wykrojnikami, nowy nabytek od MD - Ramki i zawijasy wcisnęłam wszędzie, gdzie się dało ;)). Quillingowe różyczki wykończyłam bursztynowymi kryształkami, pięćdziesiątka mojego wykonania. A oto efekt:





Dziękuję wszystkim, którzy tu jeszcze zaglądają (a nie tylko siedzą na Bazarku, hihi)
i zostawiają mi miłe słowa,
pozdrawiam ciepło,
Gosia

4 comments:

  1. Czyste szaleństwo zawijańców:-) Piękna
    G.

    ReplyDelete
  2. Że na Bazarku... a co to Bazarek? ;) hihi a kysz z Bazarkiem ;)
    Kartka bardzo ładna na zewnątrz i wnętrze również:)

    ReplyDelete
  3. Ładna kolorystyka, zawijaski urocze. O co chodzi z bazarkiem ?

    ReplyDelete
  4. Klimatyczna - bardzo lubię tą kolorystykę:)

    ReplyDelete