Saturday 8 September 2012

I ślubna ;))

Bardzo podobne już robiłam i pokazywałam, ale Magiczna Kartka ogłosiła Wyzwanie z kolekcją - Letni Poranek, w które to kartka się pięknie wpasowała, więc voila:


Komplet zgłaszam także na wyzwanie monochromatyczne do City Crafter Challenge Blog Week 125
Do wykonania kompletu użyłam:
* papiery z kolekcji Letni Poranek - lawenda
* wykrojnik od MD - para
* wykrojnik od Cheery Lynn - Fanciful Flourish
* stempelek od Joli oczywiście, dzięki ;))
* rozetkę ozdobiłam dziurkaczem brzegowym.
Mam nadzieję, że komplet podobał się Młodej Parze ;))

Pozdrawiam ciepło, 
Gosia

9 comments:

  1. Śliczności :)
    Powodzenia w wyzwaniu :)

    ReplyDelete
  2. Piękny komplecik, super kolorki, bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  3. This is so beautiful!!! I LOVE your purple and the silhouettes are amazing! Please come join me at the Technique Tuesday challenge blog if you get the time! :)

    ReplyDelete
  4. Oh WOW WOW WOW!!!!! This is stunning!!!! I love every gorgeousd detail!Thanks so much for sharing your beautiful card this week at CCCB :-)

    ReplyDelete
  5. This is gorgeous ... beautifully done ... many thanks for playing at CCCB

    ReplyDelete
  6. No po prostu padłam - ta kartka to dzieło sztuki! Jest cudowna - bardzo ale to bardzo mi się podoba :) Kolorki, kompozycja no wszystko :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. What a gorgeous card. I just love it.. So glad you played along with us over at CCCB!

    ReplyDelete
  8. Superowa forma kartki! Jeszcze takiej chyba nie widziałam :)No i moje ulubione fiolety... :))

    ReplyDelete