Sunday 30 September 2012

Na imieniny

Jedna kartka powędrowała do mojej koleżanki z okazji imienin, o taka:




Tło stanowi papier zakupiony na Przydasiowym Bazarku ;)) Obrazek z Graphic 45. Różyczki wykonałam sama, tym razem według kursu Moni, dzięki ;)). Nie miałam wykrojnika Marianne D - Wykrojnik ramka kwadratowa i kwiatek CR1203  użyłam, chyba z powodzeniem Memory Box  Cherry Blossom.
Dodałam też listki Marianne D LR0244 oraz LR0192 a także Ramkę LR0116.
Stempelek  jest ze Stempell&kartoon. 

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa pod poprzednim postem,
pozdrawiam,
Gosia
 

4 comments:

  1. Piękna, róże takie pełne, że nawet ze zdjęcia wydaje je się że "wychodzą".
    G.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna, róże są piękne i kolor i kształt.

    ReplyDelete
  3. Nawet bardzo z powodzeniem, kwiaty wyszły bardzo piękne i cała kartka również :)

    ReplyDelete