Thursday 15 August 2013

Siostry ;))

Tym razem siostry ślubne. Jedna zrobiona, jak należy, bez pośpiechu. O drugą poproszono mnie dzień przed ślubem ;)). Miałam w zasadzie jedno popołudnie...



i pudełko, a jak...


A to druga siostra:





 Pudełeczko, a jakże...

 I jeszcze razem ;))


Różyczki skleiłam zgodnie z kursem Astorii. Dodałam do nich kilka maleńkich stokrotek wyciętych tymi wykrojnikami, kupionymi w sklepie Artimeno. I zgłaszam kartki do tegoż sklepu, do akcji "Nagrody dla klientów sklepu Artimeno".
Na zakończenie chciałabym dodać, że inspiracją dla moich siostrzyczek była przepiękna kartka ślubna Klaudii. Zainspirowałam się... i poszłam odrobinę swoją drogą ;)). Jak zwykle zresztą... ;))

Pozdrawiam ciepło
i dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa pod postem o Różanym pudełku,
Gosia

15 comments:

  1. Sliczne karteczki, a co to za wykrojnik prostokątny na kartkach? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Śliczne kompleciki, a różyczek zazdraszczam :)

    ReplyDelete
  3. Siostry jak marzenie:) Przepiękne kartki i pudełka też. Bardzo podobają mi się Twoje rózyczki.

    ReplyDelete
  4. Śliczne kwiaty i cudowne kartki:)

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe kompleciki... kmpozycja i kwiaty super

    ReplyDelete
  6. Mnie się podobają obie i ślicznie udekorowałaś pudełeczka. Cudne kompleciki :))

    ReplyDelete
  7. Te kartki są przepiękne ! Kwiaty mistrzowsko zrobione, wszystko pięknie wkomponowane, powodzenia i wygranej życzę :) a na koniec mam pytanie czy te kwiatki są zrobione z papieru czerpanego czy po prostu z grubszego brystolu? Iza-belka

    ReplyDelete
  8. Jestem tu pierwszy raz (chyba) ale na pewno nie ostatni. Masz niesamowity talent i poczucie estetyki. Świetny dobór dodatków i kolorów.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. jakieś cudne i delikatne!!!

    ReplyDelete