Thursday 3 October 2013

Trochę nietypowe...

...w kolorach kartki ślubne powstały na bazie tego papieru, który wypatrzyłam w sklepie Artimeno. Kwiaty to owoc eksperymentów moich ostatnich, jedne (jaśniejsze) wycięłam wykrojnikiem Blossom Five, ciemniejsze Rose Creations - Spellinders. Pręciki, te żółte też zrobiłam sama ;).





Płatki kwiatów popsikałam wodą, przyszczypałam i wysuszyłam. Przed tymi zabiegami lekko potuszowałam.
Kartki zgłaszam doAkcji Nagrody dla Klientów Sklepu Artimeno. W sklepie zakupiłam w/w papier, wykrojnik Floral Ovals oraz wykrojnik , którym nieustająco wycinam stokrotki ;)).



Pięknie dziękuję za miłe komentarze pod poprzednią ślubną, 
życzę miłego dnia,
Gosia

7 comments:

  1. Piękne kartki w nietypowych kolorach :) Kwiaty ręcznie robione prezentują się wspaniale :)

    ReplyDelete
  2. Slicznosci. Kwiatuszki sa cudne. Tuszowana ramka rowniez :)
    ps. dalas te jasniejsze zdjecia?

    ReplyDelete
  3. Pięknie to zaaranżowałaś:)

    ReplyDelete
  4. Piękna kartka i kwiaty takie jesienne - śliczne. Świetne pręciki :))

    ReplyDelete
  5. Cudowne są! Pięknie skomponowane:)

    ReplyDelete
  6. Ależ piękna i oryginalna karteczka! Kwiaty cudne!!

    ReplyDelete
  7. Kwiatuszki rewelacja. Śliczna kartka.

    ReplyDelete