Tuesday 6 May 2014

Ślubny tag

Bardzo, ale to bardzo zauroczyły mnie tagi świąteczne Agnieszki. Popróbowałam też swoich sił w tym temacie. Zrobiłam taga, jednak nakleiłam go na tradycyjną kartkę...




Całość wykonałam z romantycznego papieru Kaisercraft -Key to my Heart Collection. Dzwoneczki zrobiłam zgodnie z kursem Klaudii, jednak skleiłam dwa kwiatki, większy i mniejszy razem tak, aby powstał dzwoneczek podwójny ;). No i nie miałam oryginalnego wykrojnika, więc użyłam MDLR0106. Wydaje mi się, że się dobrze spisał ;).

Pozdrawiam ciepło wszystkich, którzy tu zaglądają ;))
Gosia

7 comments:

  1. Przepiękna kartka! jakie cudne warstwy, a dzwoneczki powalają!

    ReplyDelete
  2. Piękna kompozycja! Śliczne papiery i "dubeltowe" dzwoneczki:)) Bardzo podoba mi się też wykrojnikowa serwetka - cudna!

    ReplyDelete
  3. Cudna ta kartka! Pięknie pastelowa i przestrzenna. Dzwoneczki mistrzowskie :)

    ReplyDelete
  4. Cudownie ukwiecona karteczka :)

    ReplyDelete