Tuesday 17 June 2014

Podziękowanie ;)

Dla nauczyciela, faceta i dałam radę wcisnąć kwiatki. W dodatku - róże :)).



Pudełko ...




Róże, te większe zrobiłam zgodnie z kursem Ewy. Ciągle szukam, eksperymentuję, wracam do starych sprawdzonych  tutoriali i wypróbowuję nowe pomysły ;)). Do tych konkretnie użyłam tuszu valnut stain Distress. Już po uformowaniu płatków jeszcze raz musnęłam delikatnie krawędzie tuszem. To mój wkład ;)).
A papiery, to ukochana przeze mnie ostatnio Prima... kto zgadnie co to za kolekcja? ;))
No tak, dopiero tu na zdjęciu zauważyłam, że niezbyt dokładnie przykleiłam niektóre kosteczki, ale zdążę jeszcze poprawić ...

Miłego wieczoru,
można spokojnie scrapować, faceci zajęci, pilota z ręki nie wypuszczą ;)
pozdrawiam, 
Gosia

5 comments:

  1. Kosteczki? Gdybys nie wspomniala to oko nie wypatrzy.
    Pikus. Cartographer :)
    Bardzo ladne podziekowanie.

    ReplyDelete
  2. A to tak sie nie robi. Ukrywac wskazowki.

    ReplyDelete
  3. Wspaniały komplecik, śliczne różyczki :))

    ReplyDelete
  4. Świetna kartka. Te papiery są idealnie na prace dla faceta. A róże pasują doskonale:-)

    ReplyDelete
  5. Genialna jest ta kartka, wszystkie szczegóły , kolorystyka, charakter, idealna na tę okazję :)

    ReplyDelete