Monday 18 January 2016

Z potrzeby serca...


Właśnie tak, z potrzeby serca i zrobienia czegoś nowego powstał ten albumik...
Inspiracją był ten album wykonany przez Ginger - My Sisters Scrapper. 
Jestem bardzo wdzięczna Ginger za jej nieocenione tutoriale albumowe :).
Cały album wykonałam z mixa primowych papierów - mam do nich bardzo wielki sentyment
i nie mogę się już doczekać nowych kolekcji.
Będzie duuużo zdjęć :)




Kwiaty na okładkę zrobiłam z primowych ścinków, lekko pociapałam je białym gesso.



Dodałam też kilka kwiatków wiśni, które zrobiłam już bardzo dawno zgodnie ze wskazówkami Klaudii.



Każda kartka albumu składa sie jakby z dwóch części: zewnętrznej i wewnętrznej.
 W części zewnętrznej umieszczone są dwie kieszonki, jedna pozioma, druga pionowa a w nich siedzą sobie maty na zdjęcia, tzw. fotomats. Po otwarciu zewnętrznej części kartki widzimy wnętrze, gdzie również znajdują się dwie kieszonki. Starałam się pokazać to na poniższych zdjęciach.





Na jednej z kartek umieściłam dodatkowo waterfall  folio, które przed niepotrzebnym otwieraniem się zabezpiecza morelowa vintagowa tasiemka.


Na innej składany folder również zawiązywany tasiemką.


 Na ostatniej stronie przykleiłam większą kieszeń, do której włożyłam ATC z kolekcji Princess, nareszcie do czegoś się przydały :).



Album nie ma wewnątrz wielu ozdób. Na zewnętrznych kieszonkach nakleiłam niewielkie bukieciki  kwiatów wiśni, na wewnętrznych maleńkie serduszka muśnięte glossy accents.


Na niektórych kartkach a także na okładce wykorzystałam napisy z bardzo fajnej maski My Letters          13arts, które zrobiłam białym gesso i pojedynczo nakleiłam na kartoniki.

 

 


studio75, wyzwanie, vintage 

Bardzo dziękuję cierpliwym za wytrwałość, medal się należy jak nic :)
Pozdrawiam ciepło,
 dziękuję za każde krytyczne słowo, 
Gosia

21 comments:

  1. o jacie, ale genialnie Ci wyszedł! :-)

    ReplyDelete
  2. Fantastyczny! Wspaniale wymyślasz drobiazgi, detale, które sprawiają, że album jest wyjątkowy.

    ReplyDelete
  3. CUDEŃKO!!!! Wspaniałe detale i śliczne papiery!!! Kwiaty wyszły ślicznie!!!

    ReplyDelete
  4. Wow ale fantastyczny album !! Każdą stronę mogłabym oglądać i oglądać ! Piękny to w sumie mało powiedziane !!!!

    ReplyDelete
  5. Piękny! Cudne detale i śliczne kwiaty. Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  6. Przepiękny i taki pracochłonny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75!

    ReplyDelete
  7. Piękny ! Jestem pod wrażeniem !!!

    ReplyDelete
  8. Absolutnie cudowny :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio75 i pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  9. Cudowne kolory, detale, wszystko takie wysmakowane. Bardzo mi się podoba:-)

    ReplyDelete
  10. Śliczny komplecik, szczególnie albumik. Na filmiku wygląda na mały. Twój z kolei wydaje mi się większy. Jaki jest jego wymiar?

    ReplyDelete
  11. Wonderful album, I really love your style. This is a gorgeous creation. ;) Good luck on Studio75 Challenge!

    ReplyDelete
  12. Przecudowny!!! Dzięki za udział w wyzwaniu na blogu Studio75 :)

    ReplyDelete
  13. Piękny album. Cudowna kompozycja i świetnie dobrane dodatki. Aż chciałoby się taki dostać.

    ReplyDelete
  14. Wspaniały album! Ileż w niż przekładek, karteczek, schowków! Tylko przeglądać i oglądać! A sama okładka cud! Piękne kwiaty!

    ReplyDelete
  15. Te papiery rzeczywiście są świetne... Właśnie przerabiam na albumik mały pad wiosenny z motylami... Są tak ozdobne, że nie trzeba zbyt ozdabiać. Wspaniały album i niezwykła precyzja :)

    ReplyDelete