Tuesday 22 March 2016

Album dla Karolka

Kilka tygodni temu przygotowałam album do zdjęć dla małego Karolka, który mieszkał jeszcze u mamy w brzuszku. Wczoraj wraz z pierwszym dniem wiosny pojawił się zdrowo i szczęśliwie na świecie, więc dziś mogę pokazać album.
Zrobiłam go z kolekcji papierów Scrapberry's Sweet Dreams.
Jak tylko ukazały się na półkach, wiedziałam, że to jest to :)
Zdjęć, jak zwykle przy albumach będzie sporo.
Okładkę ozdobiłam shaker boxem, na grzbiecie nie ma jeszcze daty narodzin :)




Na pierwszej stronie zrobiłam kieszonki, w których umieściłam zdjęcia z USG - od ziarenka do faceta :).



W każdej kartce kieszonce znajduje się foto mata, tym razem składana, a w niej dodatkowa  kieszonka na tag. W albumie jest mnóstwo tagów, dodatkowych kart i zakamarków, w których rodzice mogą robić zapiski, bądź wklejać zdjęcia swojego malucha :)

















Na ostatniej stronie umieściłam kieszeń, do której włożyłam różnej wielkości kopertki na Skarby Malucha :)


Uff... gratuluję cierpliwości...
Każda strona albumu jest inna, myślę,że uzupełnianie go będzie fajną zabawą dla rodziców i miłą pamiątką dla Karolka, gdy trochę podrośnie :)

Ciekawa jestem bardzo Waszych opinii, myślę, że papiery sprawdziły się w 100 %.
Pozdrawiam, 
Gosia

10 comments:

  1. Cudowny, pełen słodkich detali i zakamarków do odkrywania. Taki właśnie powinien być idealny scrapbookingowy album :)

    ReplyDelete
  2. FANTASTYCZNY!! Świetne papiery,detale :) I w ogóle i w szczególe - SUPER!!

    ReplyDelete
  3. Papiery były faktycznie trafieniem w dziesiątkę - piękne, kolorowe, wprost stworzone do takich zdobień; fantastyczna praca, Gosiu i z pewnością wzruszy rodziców i zabawi dzieciaczka :-)

    ReplyDelete
  4. Prześliczny, dopieszczony w każdym calu. No i te papiery, ale to już wisienka na torcie ;)

    ReplyDelete
  5. Piękny! zachwyca szczegółami, po prostu zachwyca wszystkim :) Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  6. Zachwycający, rewelacyjny, słodki, uroczy, CUUUDNY!

    ReplyDelete
  7. Gosiu, album rewelacyjny. Kolory, detale, kieszonki, schowki - tyle tu ciekawych momentow:-) Ogladanie takiego albumu to czysta przyjemność.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  9. Gosiu, ten album to mistrzostwo! Jest cudowny.

    ReplyDelete