Monday 4 July 2016

Ślubna... na bogato...

Dzisiaj chciałabym pokazać kartkę ślubną, którą wykonałam jako inspirację do wyzwania
Wyszło mi tak trochę barokowo i bogato... 


Użyłam bardzo eleganckiej tekturki z kolekcji Alhambra - Anemone


 Białe kwiaty wykonałam z pianki, różowe z cudzego ogródka tym razem :)



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie # 7 Bingo z Altair Art w Skarbnicy Pomysłów.
W mojej kartce wykorzystałam linię 
koronka - papier Altair Art - tekturka.
Papier to Sunrise 4Sunrise 3

 http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/07/wyzwanie-7-bingo-z-altairart.html

Z poślizgiem, ale dorobiłam jeszcze pudełko do kartki :) Miało być z parą młodą na rowerze ...




Miłego, słonecznego dnia :)
Gosia 

11 comments:

  1. Uwielbiam takie prace, choć chyba nigdy takiej nie zrobiłam. Podziwiam!

    ReplyDelete
  2. Cudowna, po prostu cudowna !!!

    ReplyDelete
  3. Śliczna a jej przepych to nie wada:))

    ReplyDelete
  4. Jest piękna i urzekająca :) Jestem zachwycona :)

    ReplyDelete
  5. Cudowna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - KWioletta - DT Skarbnicy Pomysłów.

    ReplyDelete
  6. Rewelacyjna praca! Cudeńko
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów, powodzenia!

    ReplyDelete