Monday 16 January 2017

Bursztynowa...

Kartka, którą dzisiaj chcę Wam pokazać powstała jako inspiracja do wyzwania B jak Bursztyn 
na blogu Kartkowe ABC. W tym roku bohaterami naszych wyzwań są minerały,
dzisiaj zaczyna się wyzwanie bursztynowe...
Niezbyt dobrze czuję się w mediowaniu, 
ale dzisiaj dopadła mnie taka potrzeba, żeby się pobrudzić... 
Do wykonania tła użyłam primowego stempelka , maski i pasty modelującej, 
którą zaembossowałam białym pudrem, potem pokropiłam ecolinami i popsikałam mgiełkami 
a na koniec musnęłam inka gold - stare srebro. Wypukłe elementy delikatnie się mienią.

 


Kartkę ozdobił własnoręcznie zrobiony kwiat z papieru czerpanego barwiony Distressami
 Kwiatek, już po uformowaniu również musnęłam inką gold.
 


https://mineraly.jimdo.com/strona-g%C5%82%C3%B3wna/minera%C5%82y-alfabetycznie/bursztyn/

Serdecznie zapraszam na blog Kartkowe ABC na nowe wyzwanie.
Ze sklepu Scrapek.pl użyłam:

Ornament Salón de Embajadores  Pasta modelująca Inka Gold "Oldsilver"  Distress Pad "Wild Honey" 

Distress Pad "Scattered Straw"  Distress Pad "Peeled Paint"     Distress Pad "Tea Dye"   Glory of the Seas Gold- Spray Starburst

Pozdrawiam serdecznie,
Gosia

3 comments:

  1. I Ty mówisz że nie czujesz sie dobra w mixed mediowaniu? ☺
    Kartka fantastyczna. Piekne odcienie bursztynu stworzylas.

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna . Kwiatek wykonany super. Pozdrawiam :-).

    ReplyDelete