Monday 21 August 2017

Mini album

Mini album chodził za mną już od dłuższego czasu... 
Męczył mnie, zaczepiał, naprzykrzał się wręcz...
Aż w końcu się za niego wzięłam. A stało się to za sprawą mojej koleżanki Joanny, z którą urządziłyśmy sobie  albumowe wyzwanie. Album Asi można obejrzeć o tu.
 Każda z nas ma takie papiery,  które leżą sobie, bo  zawsze znajdą się te bardziej właściwe  i bardziej pasujące do danego projektu. Wymyśliłyśmy sobie, żeby z takich właśnie papierów zrobić albumy
i pochwaliły się nimi.U mnie taką kolekcją, którą ciągle odkładałam "na później" była   kolekcja "Ukryte Pragnienia" od GP.
Postanowiłam zrobić prosty albumik o wymiarach 15 x 15 cm, z dodatkowymi matami na zdjęcia
 w każdej kartce. Jak na mnie, to poszalałam mediowo, poza tym ozdób niewiele.

Zdjęć będzie sporo.




























Wykorzystałam całą kolekcję, również wewnętrzną stronę okładki, zostało kilka cm2. 
I o to chodziło. Praca przy tym albumie dała mi naprawdę dużo radości
i w sumie efekt chyba nie najgorszy....

Pozdrawiam ciepło wszystkich, którzy cierpliwie dobrnęli do tego miejsca,
Gosia

5 comments:

  1. Przeuroczy! I ten mediowy pazurek nadał charakteru. Widac że robiony z przyjemnością:) Z resztą Tobie Gosiu, albumy udają się zawsze;)

    ReplyDelete
  2. Przecudowny albumik ! Uwielbiam takie prace !! :)

    ReplyDelete
  3. Motylki ze sznureczkami - uwielbiam takie "kwiatki" ;)

    ReplyDelete