Monday 22 January 2018

Romantyczny mini album

Witam bardzo serdecznie w poniedziałek.
Dzisiaj pokażę mini album, który zrobiłam z papierów Kaisercraft -  P.S. I Love You.
Piękna, romantyczna kolekcja i taki w założeniu miał być album.
Skleiłam go zgodnie z kursem, który znalazłam na blogu My Sisters Scrapper,
gdzie krok po kroku pokazany jest sposób wykonania kartki albumu.
Bardzo mi się ten sposób podoba i na pewno skorzystam z niego jeszcze nie raz.
Jak zrobić taką fajną kartkę możecie zobaczyć o tu.
Ja złożyłam kartkę o wymiarach 30 x 30 cm, w wyniku czego otrzymałam 
4 kartki albumu o wymiarach 15 x 15 cm.




Okładkę oraz strony albumu ozdobiłam koronkowym dziurkaczem MS, tekturkami Anemone
 ze sklepu Scrapek oraz postemplowałam tłem Biblioteka oraz roślinnym a także wiszącą
 klatką Primy z kolekcji Epiphany, która cudnie wygląda w albumach.
Niestety, nie znalazłam jej, to już dość stara kolekcja.


Okładka ozdobiona jest dość bogato, natomiast kartki skromniej, same papiery są  eleganckie 
i nie potrzebują wielu dodatków.



Do dekorowania kartek wykorzystałam elementy do wycinania, które znajdowały się w bloczku,
motyl to stempelek, który również należy do tej kolekcji :).
 









W każdej z 4 kartek znajduje się kieszeń, gdzie można schować dodatkową foto matę oraz 
mała kieszonka, w której można umieścić tagi lub mniejsze foto maty.
 




 Dziękuję za cierpliwość i zachęcam dziewczyny, które trochę "albumują", 
aby spróbowały zrobić albumik sposobem Ginger.

Pozdrawiam,
Gosia


4 comments:

  1. Bardzo ładny albumik. Wyśmienicie ozdobiony. Pozdrawiam :-).

    ReplyDelete
  2. REWELACYJNY! Przepieknie ozdobiona okładka a środek bardzo romantyczny i delikatny. Ażurowe brzegi nadają lekkości.

    ReplyDelete
  3. Cudowności:) Wspaniały album:)

    ReplyDelete