Tuesday 20 March 2018

Mood board na blogu Maja Design

Już od pewnego czasu zakochana jestem w papierach Maja Design.
Szczególnie przypadły mi do serca romantyczne kolekcje.
Myślę, że dobrze się komponują z moimi kwiatami...
Dlatego, gdy na blogu Maja Design pojawił się marcowy Mood board,
postanowiłam spróbować swoich sił w wyzwaniu.
Do wykonania kompletu - kartki i pudełka użyłam papiery z najnowszej kolekcji - Celebration.







Mood board:

http://majadesign.nu/march-mood-board-3/




Zarówno do kartki jak i pudełka dodałam śliczną tekturkę Anemone:)
Dodam skromnie, że serwetka pod kartką jest również mojej produkcji :)

Pozdrawiam ciepło,
Gosia

5 comments:

  1. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    ดูหนังออนไลน์

    ReplyDelete