Saturday 23 June 2018

Album dla Piotrka

Album zrobiłam dla wychowanka, który właśnie się usamodzielnił
i poszedł sobie w dorosły świat. Chciałam, żeby miał ode mnie małą pamiątkę...
Do wykonania albumu użyłam mix papierów UHK z różnych kolekcji.
 Starałam się tylko dobrać je kolorystycznie.
Dodatków też jest niewiele, ale myślę, że nadają całości charakteru, tak jak chciałam.



 Na okładce deczko pomediowałam...





W punkt wpasowały się tutaj napisy z kolekcji Wabi - Sabi:










I kilka zbliżeń:





 A oto i Piotrek, i album :)




Chyba zadowolony :)
Pozdrawiam,
 Gosia


4 comments:

  1. Niesamowity i bardzo efektowny <3 zakochałam się w tym albumie od pierwszego zdjęcia! Genialny jest :D

    ReplyDelete
  2. Twoje albumy są zawsze super. Ten jest świetny, z charakterem. Niezwykła pamiątka!

    ReplyDelete
  3. Piękny album! Niby prosty a taki bogaty!

    ReplyDelete