Sunday 17 November 2013

Taka sobie z różą...

Kartka urodzinowa z różą, którą zrobiłam wg tego kursu ;) co jakiś czas przypominam, bo może ktoś chciałby skorzystać ;) Róża jest bardzo dekoracyjna i jak już pierwszą spapramy, to następne wychodzą elegancko ;).

Dodałam czerwone różyczki zrobione wg kursu Joanny, są śliczne i nie trudne do zrobienia ;). Dodałam też dwie szyszunie z modrzewiowego drzewa i troszkę sizalu, który wprowadza trochę zamieszania tak w trakcie pracy, jak i na kartce. Zawsze się znajdzie jakaś nitka, która nie może znaleźć swojego miejsca ;). Na dole jest deczko pusto, bo zostawiłam miejsce na bardzo osobisty napis ;).

Dziękuję za  ciepłe słowa o jesiennej,
życzę miłego niedzielnego wieczoru,
Gosia

9 comments:

  1. Piękny bukiet, bardzo podoba mi się ozdobienie go wszelkimi nitkami, sznureczkami, patyczkami, szyszkami. Różyczki od Asi ślicznie Ci wyszły :)

    ReplyDelete
  2. Śliczności :) Róża cudna jest i malutkie też :)
    ps. no już jestem... ;)

    ReplyDelete
  3. Róża dostojnie króluje a pozostałe kwiatuszki pieknie jej towarzyszą:)
    Śliczna kartka!

    ReplyDelete
  4. Rzeczywiście - taka sobie przepiękna róża zapomniałaś dopisać.

    ReplyDelete
  5. Super karteczka i wszystko tworzy taki jesienny klimat ... Piękna :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie tworzysz Gosiu :) I teTwoje obłędne kwiatki :)

    ReplyDelete
  7. Piękna kartka, kwiaty na niej są wspaniałe!

    ReplyDelete
  8. Ładna mi "taka sobie" - CUDNA!!!!

    ReplyDelete
  9. Kartka jest piękna, a szyszunie malutkie idealnie wpasowane:)

    ReplyDelete