Saturday 15 March 2014

Album w wersji romantycznej...

Następny mini album... tym razem w wersji bardzo kobiecej i romantycznej. Do wykonania tego albumu połączyłam kilka kolekcji papierów: są Primy - Sunrise Sunset, Divine, Lyric oraz Poranna Kawa z MK. Chciałam wykorzystać jak najwięcej pastelowych kolorów, jednak czasem wtrąciłam też bardziej zdecydowany akcent. Zdjęć będzie dziś dużo, ale każda strona jest zupełnie inna i chciałam pokazać wszystkie ;)

Na okładkę dałam herbacianą różę, którą zrobiłam zgodnie z tym kursem oraz kilka pastelowych kwiatów, które zrobiłam dawno temu a teraz znalazłam... ;)), kawałek gipiury, delikatną kremową wstążkę i kilka koralików...


A tak wygląda w środku...


Sukienkę tancerki ozdobiłam perełkami w płynie. Tag z serduszkami przytrzymuje ozdobna klapka uzbrojona w mini magnes.


Ten kwiatek zrobiłam już jakiś czas temu zgodnie z tym kursem.




Tym razem kieszonki i dodatkowe karty na zdjęcia  zrobiłam nie tylko w ściankach bocznych, ale można je też włożyć od góry.


Nie mogło zabraknąć dodatkowej tajnej skrytki ;)


I już tylko kilka ostatnich...


 Wszystkie koronki wycięłam tym wykrojnikiem brzegowym ;)



No było tych zdjęć naprawdę dużo, buziaki dla wszystkich, które miały cierpliwość i dotarły do tego miejsca ;**.
Poprawiłabym tu parę rzeczy, ale przyrzekłam sobie, że jak głośno powiem: skończyłam... to już nie mam prawa niczego ruszać ;D, więc nie ruszam.
Album wysyłam w gościnę na Wyzwanie Marcowe do bloga Digital PAPER by Janet: Być kobietą, być kobietą... a także na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe do Rapakivi: Wiosenne Bingo, w albumie można znaleźć motyle, wiosenne kwiaty i pastelowe kolory.
  

Bardzo, bardzo dziękuję za cierpliwość ;)) 
i komentarze pod poprzednim postem, też romantycznym ;)
życzę miłej niedzieli, mimo że pogoda zimowa raczej niż wiosenna, 
pozdrawiam ciepło,
Gosia

8 comments:

  1. Gosiu, sypiesz albumami jak z rękawa a to przecież pracochłonna forma:) Ten jest ślicznie pastelowy i koronkowy. Podoba mi się też, oprócz okładki, pięknie ozdobiony grzbiet albumu.

    ReplyDelete
  2. Cudny album! Widać, że kosztował dużo pracy, ale efekt jest świetny :)

    ReplyDelete
  3. Podziwiam Cię za te albumy, są takie bogate w różności, można oglądać i oglądać sam album pomimo, że jeszcze nie ma zdjęć. Wspaniały :)

    ReplyDelete
  4. Cudo!!! Przepięknie ozdobiony zadbałaś o każdy szczegół. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Przepiękny album!!!
    Dziękujemy za posłanie go na wyzwanie Digital Paper ♥♥♥

    ReplyDelete
  6. Przecudny album! Widać, że bardzo się przy nim napracowałaś, ale efekt jest fantastyczny. Każda strona jest naprawdę wyjątkowa :-) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    ReplyDelete
  7. Jest cudny :)) Dziękujemy za udział w zabawie Digital Paper

    ReplyDelete