Friday 11 December 2015

Prosty mini

Niewyszukany, dla chłopca taki mini album skleiłam :)






W każdej z sześciu kart umieściłam maty na dodatkowe zdjęcia.Na częściach mat, które wystają na zewnątrz kart nakleiłam kieszonki, w których siedzą sobie tagi z misiami :).


Od wewnątrz nakleiłam tagi, na których można opisać zdjęcia albo napisać kilka słów do właściciela albumu :). Tagi rozcięłam tak, aby część naklejona była na kartce albumu a część na wysuwanej macie.







Na wewnętrznej stronie tylnej okładki przykleiłam kopertę, w które również umieściłam tagi, tym razem dość duże. Na odwrocie jest miejsce na dodatkowe zdjęcia lub dedykacje :)



Całość z przesympatycznej kolekcji "Forever Friends", o której całkiem zapomniałam, że ją jeszcze mam. Dzięki Asiu za przypomnienie :*.
Jak zrobić taki album cierpliwie uczyłam się od Ginger, która doskonale krok po kroku uczy jak tego dokonać . Dzięki Ginger :).

Pozdrawiam ciepło
Gosia



8 comments:

  1. Super pamiątka. Piękne kolorki :-)
    Gosia

    ReplyDelete
  2. Kapitalny!
    Wszystkie karty i okladki tworzą spójną całość. Doskonale pomyślany :-)

    ReplyDelete
  3. Śliczny, bardzo klimatyczny. Po prostu słodziak i piękna pamiątka :)

    ReplyDelete
  4. Bardzo wyjątkowa rzecz.Mój Borys będzie miał piękną pamiątkę.DZIĘKUJĘ!!!

    ReplyDelete
  5. Fajnie tu u Ciebie. Dlatego zostaję na dłużej. Żałuję że wcześniej nie znałam tego miejsca ;) Piękny album. Pozdrawiam

    ReplyDelete