Sunday 13 December 2015

Urodzinowa

Miała być tagowa, ale trochę mnie poniosło z dodatkami... Może dlatego, że miałam dosyć długą przerwę w majstrowaniu kartek i chciałam nadrobić... ech...



W komplecie z pudełkiem


Kwiaty domowe z zimowego ogrodu



Do wykonania zarówno kartki jak i pudełka a także kwiatów :) wykorzystałam trochę już zapomnianą, a szkoda, bo piękną Primową kolekcję Lifetime. Świetnie wygląda nie tylko w ślubnych pracach...
Stempelek Dla Ciebie zaembossowałam na gorąco białym pudrem, ot takie tam pierwsze koty za płoty... Nie jest idealnie, ale cóż...
To  na tyle wieczorową porą :)
pozdrawiam ciepło,
dziękuję pięknie za wszystkie miłe słowa, 
Gosia

7 comments:

  1. Kwiaty piękne jak zwykle. Dobrze, że dałaś upust twórczym zapędom - kartka jest świetna :)

    ReplyDelete
  2. Widze widze ten zaembossowany stempelek. Kartka sliczna. :)

    ReplyDelete
  3. Wszystko świetnie współgra :) Zestaw wspaniale się prezentuje :)

    ReplyDelete
  4. Niesamowity komplet... cudny!

    ReplyDelete
  5. bardzo klimatyczna....za to lubię primowe kolekcje :-)

    ReplyDelete