Friday 12 August 2016

Warstwowo - urodzinowo...

Dzisiaj pokażę kartkę, którą zrobiłam z okazji pięknego jubileuszu
 a mianowicie 80. urodzin pewnej damy. 
Tym razem wykorzystałam papiery Altair Art. Stworzyły one świetny, trochę vintagowy klimat.



Główną ozdobą mojej kartki jest róża, którą zrobiłam z zimnego foamiranu 
zgodnie ze wskazówkami Liny.
 Poza tym perełki, mikrokulki, trochę embossingu, tekturka Anemone i kilka innych drobiazgów.




W komplecie z pudełkiem:






 Oraz na Wyzwanie #8 Sierpień w rozkwicie na blogu Skarbnica Pomysłów

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-8-sierpien-w-rozkwicie.html

Do wykonania kompletu użyłam papierów z kolekcji
 SnakeSkin:Flesh/Aeterna
Holy Mountains: 01/02 Floor

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za każde pozostawione słowo :)
Gosia

4 comments:

  1. Bardzo ładny komplecik wyszedł. Kwiatki rewelacyjne :)

    ReplyDelete
  2. Oj, chciałabym takie uiec robić- przepiękna! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Cudowna! :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    ReplyDelete