Monday 15 August 2016

Wspólne scrapowanie :)

Dzisiaj pokażę kartkę, która jest wynikiem wspólnego popołudnia z Wiolą.  
Wiotetta pokazała mi, jak w prosty sposób zrobić fajną efektowną mediową kartkę :).




Zarówno cudny kwiatek jak i pozostałe elementy użyczone przez Wiolę :) bardzo Ci dziękuję  :)

Do wykonania kartki użyłam papier z kolekcji Made of Stars Altair Art.
Nie jest on może bardzo widoczny, lecz świetnie współgra z całością.
Kartkę wysyłam na Wyzwanie #8 Sierpień w rozkwicie na blogu Skarbnica pomysłów.

http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2016/08/wyzwanie-8-sierpien-w-rozkwicie.html

Na koniec pokażę jakie też kwiatki udało mi się skleić z foamiranu irańskiego. Kwiaty wycięte wykrojnikiem AgiC, świetny, szczególnie do mikroskopijnych trójpłatkowców :)
 Nie jest ich dużo, na razie to próby... 




Pozdrawiam ciepło, życzę sympatycznego poniedziałku :)
Gosia

5 comments:

  1. Kwiatki cudne, te tonalne przejścia zachwycają mnie... Właśnie kupiłam 2 rodzaje foamiranu aby zobaczyć co to za "zwierzę". Ale o irańskim nic nie słyszałam... :)

    ReplyDelete
  2. Kartka jest obłędna :) chciałabym spotkać kogoś kto podzieli się, że mną patentami na kartkę doskonała... o foamiranie irańskim pierwsze słyszę, chociaż miałam już z tym materiałem do czynienia, pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Ciągnie Cię Gosiu w mediowe klimaty i super efakty osiagasz☺ Do tego piękne kwiaty!

    ReplyDelete
  4. No zobacz. Jak sie czlowiek nie pofatyguje to sie nie dowie o nowym wykrojniczku...
    😳

    ReplyDelete
  5. Jest cudowna :) Fantastycznie mediowa - jestem zachwycona :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)

    ReplyDelete