Thursday 9 March 2017

Trochę powarsztatowo :)

Po każdych warsztatach, w których biorę udział, ogarnia mnie pewnego rodzaju amok...
 To jest coś takiego, co nie daje myśleć logicznie i każe robić dziwne zakupy, bo wszystko co było użyte w czasie warsztatów to jest konieczne "must have".
 I to nie jest za dobre... szczególnie dla mojego portfela...
Ale jest druga strona, trochę bardziej pozytywna tego zjawiska, a mianowicie odczuwam potrzebę tworzenia w podobnym stylu, jak ten dopiero co nauczony... no i nie mogę się powstrzymać :)       Tak jest za każdym razem.
Ten właśnie komplet zrobiłam będąc w nieustającym amoku po warsztatach w Gdyni, które prowadziła Cynka. Kartka ślubna w pudełku, ozdobiona papierami z nowej kolekcji UHK - Provence oraz tekturką Anemone - Ornament Salon de Embajadores


Kartka jest inspiracją do wyzwania na blogu Scrapek.pl: "Bez wykrojników i dziurkaczy"
 




Skleiłam do kompletu pudełko
 

Zrobiłam jeszcze coś tam w w/w amoku, ale to pokażę później :)

Pozdrawiam ciepło,
Gosia

3 comments: