Wednesday 13 September 2017

Magiczny czas IV"

Dzisiaj pokażę, co robiliśmy w czasie ostatnich, niedzielnych warsztatów.
Cudny album, który jednocześnie pełni rolę ramki. Można dowolnie go sobie ustawić
  tak, żeby eksponować wybrane zdjęcie.
Wykonanie albumu zajęło nam cały dzień, z przerwami na posiłki, oraz pół nocy :) 




Na pierwszej stronie wkleiłam  tekturkę, którą dostałam od Cynki. Ewa przygotowała każdej osobie biorącej udział w warsztatach taką miłą niespodziankę.



Na pozostałych kartkach wkleiłam swoje fotografie z dzieciństwa, 
które zapomniane leżały w starym albumie na strychu.








I moje ulubione zdjęcie:




Taka to była podróż trochę sentymentalna...
W każdej pracy, którą wykonałam w Trzęsaczu zostawiłam jakiś osobisty drobiazg...

 Pozdrawiam,
Gosia


2 comments: