Thursday 12 October 2017

Trochę ażurowo... z bordowymi kwiatami...

Postanowiłam trochę nadrobić zaległości, więc może być tak, ż będą dwa posty dziennie. 
Nie zawsze oczywiście, ale na razie :)
Dzisiaj kartka, do której użyłam ażurowego wykrojnika. Ostatnio nie ma ich wielu w moich pracach, służą mi raczej do wycinania kwiatów tylko. Swój czas mają u mnie tekturki, przedarcia, sizale szarpania :). Myślę, że czas wykrojników kiedyś znów nadejdzie.
I pomyśleć, że kiedyś nie wyobrażałam sobie kartkowania bez nich...


Kartkę wykonałam z papierów Altair Art - Sunrise, a można je kupić w Skarbnicy Pomysłów.
 



Jest mi bardzo miło, że jeszcze tu zaglądacie :)
Pozdrawiam,
Gosia

2 comments:

  1. Śliczna karteczka z piękną kolorystyką:). Osobiście bardzo lubię tę kolekcję Altair Art:). Pozdrawiam serdecznie:).

    ReplyDelete