Saturday 2 September 2017

Magiczny czas... I

Inaczej nie można powiedzieć o tych pięciu dniach, jakie spędziłam w Trzęsaczu z Ewą Mrozowską 
 oraz grupą wspaniałych dziewczyn i Mikim (nie wiem czy dobrze napisałam imię :).
Pięć wspaniałych dni pełnych pracy twórczej, nabywaniu nowej wiedzy, 
rozmów i żartów w cudownej atmosferze
W tym krótkim czasie braliśmy udział w ośmiu warsztatach.
Chciałabym przedstawić moje prace, które powstały w Trzęsaczu.

Jako pierwsze na warsztat poszły trzy morskie karki wykonane pierwszego dnia po kolacji.

Kartka pierwsza: Moja Przystań





Kartka druga: Morza Miłości





Kartka trzecia: Wiatru w Żagle






Muszelki, które są na kartkach zebrałam na plaży w Trzęsaczu. Sieć rybacka jest prawdziwa :).

Wszystkie razem prezentują się pięknie:


Pozdrawiam serdecznie,
Gosia

3 comments: